طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل

ساخت وبلاگ

قدم های نخست برای شروع تبلیغ در گوگل

 

فرض کنید مدیر عامل شرکت از شما خواسته است اکانت گوگل ادوردز شرکتتان را ایجاد کنید. در چنین شرایطی احساس اضطراب و استرس اولین چیزی است که به سراغ تان می آید. اما نیازی نیست زیاد نگران باشید.ایجاد اکانت گوگل ادوردز آنقدرها که شما فکر می کنید سخت و دشوار نیست.

قبل از اینکه بخواهید تبلیغ در گوگل ادوردز را آغاز کنید باید اکانت خود را بسازید. تنظیم و راه اندازی کمپین در گوگل ادوردز بسیار ساده و آسان است و تنها چند دقیقه زمان می برد. بعد از ایجاد اکانت باید برخی از موارد اصلی همچون بودجه، موقعیت، ناحیه زمانی، نوع کمپین و غیره را مشخص نمایید.

برای انتخاب نوع کمپین در گوگل ادورز شما می توانید با استفاده از دو روش تبلیغاتی، تبلیغ خود را نمایش دهید:

شبکه جستجو (Search Network)

در این شبکه تبلیغ کنندگان می توانند بر روی کلیدواژه هایی سرمایه گذاری کنند که به کسب و کارشان مرتبط است. در این شرایط شانس نمایش تبلیغ برای افرادی که این کلیدواژه ها را در گوگل به عنوان بخشی از کوئری جستجو وارد می کنندبسیار بالاست. تبلیغات کلیکی (PPC) به عنوان جستجوی پولی نیز شناخته شده است.

شبکه نمایش (Display Network)

شبکه نمایش به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات بصری با سبک بنری را در وب سایت هایی قرار دهند که بخشی از این شبکه استشبکه نمایش گوگل تقریبا به 90 درصد از کاربران اینترنت دسترسی دارد. اگرچه هر دو کمپینِ نمایش و جستجو توسط گوگل ادوردز مدیریت می شود اما واژه ادوردز معمولا برای شبکه جستجو به کار می رود. بازاریابان دیجیتال معمولا شبکه نمایش را با همین نام (Display) اطلاق می کنند.

شما بعد از ساخت اکانت به سراغ ساخت قسمت های بعدی می روید:

1- کمپین ها (Campaigns) : به طور معمول هر اکانت از یک یا چند کمپین و هر کمپین از یک یا چند ادگروپ تشکیل می شود. بعد ساخت کمپین و ادگروپ های خود به سراغ پیدا کردن کلمات کلیدی بروید.

2- گروه های تبلیغاتی (Ad Groups) : در هر کمپینی، شما گروه های تبلیغاتی مرتبط را ایجاد خواهید کرد که بسیار خاص خواهد بود. هیچ عدد و تعداد پیشنهادی برای گروه های تبلیغاتی در هر کمپین وجود ندارد اما می توان آن را مدیریت کرد. این گزینه ممکن است بودجه تبلیغاتی شما را در سرتاسر گروه های تبلیغاتی متعدد، کلمات کلیدی، تبلیغات و صفحات فرود تحت تاثیر قرار دهد. به خاطر داشته باشید که گروه های تبلیغاتی در برگیرنده کلمات کلیدی (بیشتر از 10 الی 20 مورد پیشنهاد نمی شود) است. این کلمات کلیدی می تواند تبلیغ متنی شما را آغاز کند و سپس مخاطب را به صفحه فرود مناسب هدایت نماید.

3- کلمات کلیدی (Keywords) : شما یک سری کلمات کلیدی انتخاب می کنید که اگر کاربران آن ها را جستجو کنند در نتایج جستجو شما را مشاهده می کنند. برای هر یک از کلمه های انتخابی خود می توانید لینکی جدا مشخص کنید که با کلیک به روی آن به لینک مشخص بروند،. اگر کاربری یکی از واژه های مورد نظر شما را در گوگل جستجو کند، آگهی شما برای آن کاربر نمایش داده می شود.

4- کلیدواژه های منفی (Negative Keywords) : این گزینه عمدتا توسط تبلیغ کنندگان نادیده گرفته می شود اما باید به درستی تنظیم گردد تا از صرف هزینه های بسیار زیاد در مورد جستجوهای نامرتبط جلوگیری شود. به خصوص اگر از کلیدواژه های اصلاح شده با انطباق گسترده استفاده می کنید ممکن است با جستجوهای نامرتبطی روبرو شوید که با تبلیغ و کلمات کلیدی شما هماهنگ اند اما نمی توانند ترافیک هدفمندی برایتان فراهم آورند. سعی کنید لیست کلیدواژه های منفی خود را ایجاد کنید و گزارش کوئری های جستجو شده را بررسی نمایید. در این شرایط قادر خواهید بود کلمات کلیدی منفی بیشتری شناسایی نمایید.

5- متن تبلیغ (Ad Text) : حال باید در هنگام سرچ این کلمه متن تبلیغی مناسب با کلمه نمایش داده شود. در گوگل ادوردز تبلیغ به شکل متن کوتاهی ظاهر می شود که در برگیرنده دو عنوان، توضیحات و آدرس سایت یا URL سایت یا صفحه خاصی از سایت است.

6- صفحات فرود (Landing Pages) : آخرین گزینه ای که بررسی می کنیم، صفحات فرود است. صفحه فرود مقصدی است که هر تبلیغ، جستجو کننده را به آن هدایت خواهد کرد )احتمالا صفحه ای در سایت با پیشنهادات مرتبط یا Call to action ).توصیه می کنم به هنگام طراحی صفحه فرود خود بسیار استراتژیک عمل کنید. اطمینان حاصل نمایید که هر تبلیغ به یک صفحه مرتبط می رسد که نه تنها کلیدواژه های سرمایه گذاری شده را در آن گروه تبلیغاتی نشان می دهد بلکه متن تبلیغاتی نشان داده شده در نتایج موتورهای جستجو را به نمایش می گذارد. مرتبط بودن صفحه فرود و بهینه سازی آن برای موفقیت در PPC بسیار ضروری است.

به یاد داشته باشید هیچ وقت در ماه اول، ادوردز را قضاوت نکنید زیرا در ماه اول شما فقط هزینه پرداخت می کنید. در ماه دوم این هزینه کاهش پیدا می کند و در ماه سوم شما شاهد بازگشت هزینه می باشید.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

گوگل ادوردز (google adwords)

 

امروزه بیشتر افراد برای خرید هر محصول و یا گرفتن هر نوع خدماتی، بهترین و مورد اعتمادترین راه را استفاده از موتور جستجو گوگل می دانند و به راحتی راجع به قیمت، فروشندگان و ارائه کنندگان آن محصول یا خدمات در کمتر از چند دقیقه اطلاعاتی را کسب می کنند.

تبلیغات در گوگل به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه ترین، هدف گیری شده ترین و قابل پیگیری ترین راه برای تبلیغ و ترویج نام و نشان کسب و کار شما به شمار می رود. چرا که شما می توانید دقیقاً متوجه شوید چه کسی با جستجوی چه کلمه ای تبلیغات شما را می بیند. همچنین گوگل می تواند با تحلیل رفتار کاربران هنگام مشاهده تبلیغات شما، نیاز و خواست واقعی آنها را شناسایی کند. بنابراین اگر تبلیغات شما در گوگل قرار بگیرد، پس از مدتی می توان به آنچه که کاربران نیاز دارند، پی برد و محتواهایی مطابق با میل آنها تولید کرد. همینطور می توانید محاسبه کنید که پیدا کردن هر مشتری برای شما چقدر هزینه داشته است اما لازم به ذکر است که گوگل تا مادامی که کاربر به روی لینک شما کلیک نکند پولی از شما نخواهد گرفت. امکانات تبلیغ در گوگل به طرزی می باشد که با تبلیغات بیلبوردی یا تبلیغات تلویزیونی غیرممکن است.

حتما تا حالا برای خود شما اتفاق افتاده است که در گوگل به دنبال محصولی بگردید و مشاهده کرده باشید که در ابتدا و انتهای نتایج جستجوی گوگل لینک هایی وجود دارد که با مابقی لینک ها متفاوت است و در کنار آنها گزینه Ad نوشته شده است. این کلمه Ad مخفف Advertising به معنی تبلیغات می باشد. این لینک های تبلیغاتی در بالا و پایین به طرز خیلی ساده ای از سایر لینک ها متمایز شده اند تا تاثیر بیشتری روی کاربر بگذارند. به این سیستم، تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز (Google AdWords) می گویند.

در سال ۲۰۰۰ میلادی، گوگل بازاریابی آنلاین را با ارائه Self-Service Advertising Program برای همیشه متحول کرد. تا یک دهه ی بعد، گوگل با اعلام درآمد ۴۲ هزار میلیاردی خود از مسیر برنامه های تبلیغاتی خود سرو صدای زیادی راه انداخت. امروزه، ما این سیستم تبلیغاتی را به عنوان Google AdWords می شناسیم که به بخشی حیاتی از کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است. 
این سرویس بطور ساده یک سرویس پرداخت به ازای هر کلیک است که به شما این امکان را می دهد که برای کسب و کار خود تبلیغ بسازید و آن را در صفحه جستجوی گوگل اجرا کنید. سپس این تبلیغات با توجه به کلمات کلیدی که جستجو می شوند و شما آن ها را از قبل انتخاب کرده اید، نمایش داده خواهد شد. در واقع شما با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، مشتری های هدف تان را شناسایی کرده و تبلیغ خود را فقط به آن ها نمایش می دهید. به این ترتیب شما به جای اینکه تبلیغ خود در جلوی دیدگان هزاران نفر قرار دهید، فقط به کسانی نشان خواهید داد که واقعا خواهان سرویس یا محصول شما هستند.

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به رویت مشتریان می رسانند. معروفترین شکل تبلیغات ادوردز، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است. در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می کند تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه ای را وارد می کند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد. در ادامه این ضوابط را بررسی خواهیم کرد.

سرعت عملکرد بالا

تا اینجا ممکن است با خود بگویید برای بالا رفتن رتبه سایت شما در صفحه نتایج جست وجوی گوگل باید سراغ SEO بروید. اما بگذارید بگوییم سرعت AdWords آنقدر بالاست که شما می توانید در کمتر از یک ساعت، رتبه اول در صفحه اول جست وجوی گوگل در کلمات کلیدی که تعیین کرده اید را به دست آورید. در طرف دیگر، سئو نیز می تواند رتبه سایت شما را به صورت طبیعی در نتایج جست وجوی گوگل بالا بیاورد اما سئو فرآیندی زمان بر و طولانی به حساب می آید که چنین موضوعی در AdWords صادق نیست.

با گوگل ادوردز به محض این که کمپین تبلیغاتی خودتان را فعال کنید، تبلیغات شما ظاهر خواهند شد و شما می توانید آمار و نتایج آن را به سرعت دریافت کنید. شما می توانید آمار کارآمدی واژه های کلیدی موثر تر خود را بیابید که در ساخت یک سئو موفق هم مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر، ما فکر می کنیم بهتر است همین امروز ادوردز را شروع کرده و پس از مدتی SEO را هم در کنار آن شروع کنید تا بتوانید در طولانی مدت هم رتبه خود را صفحه جست وجوی گوگل بهبود ببخشید.

با اجرای SEO و AdWords به صورت همزمان، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت اما نکته اینجا است که بهتر است ابتدا به سراغ AdWords بروید تا در عرض چند دقیقه به صدر نتایج جست وجو در کلمات کلیدی کسب وکار خود بروید. این یعنی فروش و موفقیت کسب وکار خود را از روز اول تضمین کنید و از رقبای خود جلو بزنید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز چقدر است؟

ایجاد اکانت گوگل ادوردز رایگان است و برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید و تنها به ازای کلیک بر روی تبلیغات هزینه پرداخت می کنید. هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی (CPC) در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است. در واقع این پیشنهادهای رقبای شماست که هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص می کند. هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر از رقیبتان دهید.

انعطاف پذیری در تبلیغات

AdWords انتخاب های زیادی را برای پوشش نیاز های خاص تبلیغاتی شما در اختیارتان می گذارد. برای نمونه شما می توانید کلید واژه های خاصی را برای تبلیغ خود تعیین کنید که این قابلیت به شما این امکان را می دهد که تبلیغ خود را در نتیجه ی جستوجوی کلید واژه نمایش دهید. برای نمونه اگر کلمه کلیدی خود را «کفش ورزشی» قرار دهید، هنگامی که کاربر این کلمه را جست وجو کند، تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. میزان انعطاف پذیری در انتخاب این کلمات کلیدی نیز زیاد است و می توانید حالتی را تعیین کنید که اگر کسی «کفش ورزشی مردانه» هم جست وجو کرد، تبلیغ شما را ببیند. و یا هم اینکه کلمه کلیدی خود را فقط محدود به «کفش ورزشی» کرده تا جامعه هدف خود را کوچکتر کنید. همچنین با افزودنی های تبلیغاتی این امکان به شما داده می شود که اطلاعات اضافه، لینک مستقیم به بخش های مورد نظر سایت و یا اطلاعات تماس مستقیم را به تبلیغ خود اضافه کنید.

همچنین می توانید ساعت های نمایش تبلیغات خود را بر اساس ساعت کاری کسب و کار خود تعین کنید و تبلیغ شما فقط در ساعات فعالیت کسب و کارتان نمایش داده شود. برای نمونه کسب و کاری برای تعمیر وسایل برقی هستید و زمان خدمات رسانی شما از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر است؛ می توانید تعیین کنید که تبلیغتان فقط در این ساعت ها به نمایش درآید. حتی می توان این وظیفه را به عهده ی الگوریتم های گوگل گذاشت تا از داده های قبلی که به دست آورده است، حدس بزند چه زمانی برای نمایش تبلیغ شما مناسب است. از دیگر امکانات ادوردز می توان به تعیین زبان اشاره کرد؛ یعنی مثلا اگر تبلیغ شما فقط برای فارسی زبانان کاربرد دارد، می توانید تعیین کنید که تبلیغ شما فقط به فارسی زبانان نمایش داده شود.

AdWords فقط شامل نمایش تبلیغات در صفحه جست وجوی گوگل نمی شود و می توانید تبلیغ خود را در صفحه Gmail کاربر یا حتی یوتیوب نمایش دهید.

مزیت های رقابتی

یکی از مزیت های تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی، برای نمونه تبلیغات تلویزیونی یا پرینتی و بنرها، قابلیت اندازه گیری نتایج آن است. شما می توانید نتایج متد های تبلیغاتی خود را اندازه گیری کنید و ببینید چه چیزی کار می کند، چه افرادی تبلیغ شما را میبینند و تبلیغ شما چه بازخوردی دارد. یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات در گوگل نیز هدف گیری کاربرانی است که در همان لحظه به دنبال محصولات و خدمات شما می گردند.

به طور خلاصه میتوان گفت گوگل ادرودز ویژگی هایی مانند نمایش هر تبلیغ در بازه زمانی و بازه جغرافیایی خاص، مشخص کردن سقف بودجه لازم برای هر تبلیغ، آمار دقیق کلیک ها و رفتار کاربران را در اختیار شما قرار خواهد داد. به عنوان سخ پایانی باید به این نکته اشاره کنیم در صورتی که از سئو سردرنمی آورید به کمک گوگل ادوردز خواهید توانست به راحتی در بالای فهرست نتایج جستجوی گوگل دیده شوید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 17:23

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای کشوئی(اسلایدینگ )

یکی از متداول ترین و پر مصرف ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد . این نوع دربها معمولا در حالت چهار لنگه ( دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک ) ارائه می شود اما بسته به موقعیت مکان و نظر کارشناس در قالب دو لنگه و بدون لنگه ثابت نیز ارائه می شود . ضمنا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی امکان طراحی و ساخت در قالب فریم S را نیز دارد . درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در ورودی اکثر ادارات ، سازمان ها ، هتل ها و بانکها استفاده می شود . خصوصیات فنی درب اتوماتیک شیشه ای: قابلیت تغییر مدت زمان باز یا بسته ماندن . دارای صفحه نمایش به همراه قابلیت نمایش خطاها . قفل امنیتی برای کنترل پنل . خلاص کن دستی با امکان استفاده از داخل و خارج . امکان استفاده از قفل حفاظتی در شب (اختیاری) . وجود رابط دیجیتال جهت برقراری ارتباط به سیستم مدیریت ساختمان.

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

 

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد از برخورد مستقیم هوای داخل و خارج ساختمان جلوگیری می کند .استفاده از این نوع درب برای اماکنی که دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد. از جمله موارد امنیتی این دربها می توان از بخش محرکه دارای قدرت بالای ترمز دینامیکی (ویژگی امنیتی آگاهی دهنده ) ، زوایای گرد شده در تمامی نواحی پر خطر ، دکمه های توقف اضطراری ، دکمه هایی برای از کار انداختن درب اتوماتیک در شرایط اضطراری ، امنیت فشار عمودی یا افقی و نیز محافظت از ساختمان با استفاده از شناسایی از اثر انگشت نام برد. همچنین حس گرهای موجود برروی لت های درب، حرکت آرام اشخاص و موانع را به خوبی تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک سرعت حرکت درب را تنظیم می کند.در مکان هائی که نظارت و بازرسی برروی اشخاصی که وارد ساختمان می شوند مهم می باشد میتوان از علائم تأیید شونده توسط درب و یا کلید یا دیگر سیستم های تعیین هویت در شناسائی اشخاصی استفاده نمود. در شرایط اضطراری درب به صورت مکانیکی یعنی سیستم break out system بدین صورت عمل می کند که با یک نیروی معین قابل تنظیم درب را باز کرده و به طور اتوماتیک چرخش درب را متوقف می کند. هم چنین لت های درب می توانند به طور ثابت در وضعیت باز قرار داده شوند. برگشتن به حالت عملیات نرمال به صورت دستی تنظیم می شود. درب های شیشه ای گردان در سه حالت : با فشار دادن درب به طور دستی حرکت می کنند ، وقتی با ملایمت ضربه ای به آن ها وارد شود به طور اتوماتیک شروع به حرکت می کنند و درب های شیشه ای گردان تمام اتوماتیک که عملیات آن ها به طور کامل توسط حس گر ها کنترل می گردد . ساده ترین نوع درب گردان می تواند با سه لت گردان ساخته شود. طرز عمل آن بدین صورت است که رادارهای حرکتی نصب شده بر روی طاقه های بالایی هر یک از لت ها ، نزدیک شدن اشخاص به درب را تشخیص می دهد و پیام لازم را به موتور سیستم مخابره می کند تا درب را بچرخاند.

 
نوع دیگر این درب ها با آرایش فضایی ۳ یا ۴ لت ساخته می شود به طوری که یک هسته مرکزی شیشه ای به صورت یک ویترین شیشه ای در مرکز لت ها قرار داده می شود ، این مدل ویترین دار می تواند یک موضوع یا هر چیزی که شما بخواهید در معرض نمایش عموم قرار دهد.این ویترین می تواند برای تبلیغات آگهی و نمایاندن اهداف و نیات خاص بسته به خواست شما مورد استفاده قرار گیرد. نوع سوم این درب ها از ترکیب درب های گردان با درب های کشویی ( اسلایدینگ ) ساخته می شوند. بدین ترتیب شما می توانید بین استفاده از درب اتوماتیک گردان یا استفاده از درب کشویی ، بسته به احتیاجات مربوطه که می تواند تحت شرایط آب و هوا یا شرایط عبور و مرور باشد حق انتخاب داشته باشید. نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای گردان نیز وجود دارد که شامل ۲ درب گردان می باشد که به وسیله یک درگاه به هم متصل شده اند.هر یک از این درب های دو قلو شامل دو لت می باشد که لت های یک درب با لت های درب دیگری در نحوه چرخش خود طوری با هم هماهنگ شده اند که با اندازه ۹۰ درجه در خلاف جهت یکدیگر بچرخند. این نوع یکی از مقرون به صرفه ترین درب های گردان می باشد بر حسب انرژی که مصرف می کند و نیز بر حسب انرژی ای که ذخیره می کند.چیدمان دو لت در هر یک از درب های دو قلو این امکان را ایجاد می کند که درب حول یک محور مستقیم بچرخد.

درب شیشه ای اتوماتیک مدل تمام گرد

 

درب شیشه ای اتوماتیک مدل تمام گرد

درب های اتوماتیک شیشه ای تمام گرد از نوع دربهای لوکس به حساب می آید که برای خاص کردن ساختمان ها ، هتل ها و سالن های همایش استفاده می شود. ساختار این نوع دربها بصورت دایره کامل می باشد ، یعنی دو هلال در دو طرف که هر هلال شامل چهار لته درب جداگانه بوده و در مجموع ۸ لته در کل این نوع درب دایره ای کار می شود تا درب حالت دایره کامل را پیدا کند. از ویژگی های خاص این دربها میتوان به : تست خودکار( این سیستم در حالت شروع به کار خود به صورت کاملا اتوماتیک ، سرعت باز و بسته شدن درب , افزایش و کاهش شتاب درب , تنظیم فاصله کم سرعت را در حالت مطلوب قرار میدهد ) ، عملیات عیب یابی ( این حالت یک نوآوری در سیستم های درب اتوماتیک در جهان میباشد و به صورت اتوماتیک هفت حالت خطای سیستم را عیب یابی میکند ) ، عملکرد هم زمان :( این درب به صورت اتوماتیک و همزمان درب ها را باز و بسته میکند و از اتلاف وقت جلوگیری میکند ) و همچنین این سیستم دارای UPS قدرتمند میباشد که در صورت از کار افتادن ناگهانی منبع تغذیه درب به مدت ۳۰ دقیقه عملکرد طبیعی خود را ادامه میدهد .

 
از دیگر مزیت های این نوع دربها میتوان به امکان تعریض و هماهنگ کردن آن برای تمامی انواع نماهای قوس دار با هر عرضی اشاره کرد ، هم چنین فضای ایزوله در فضای داخل درب شیشه ای تمام گرد به حداکثر رسیده و این امر باعث صرفه جوئی در انرژی میشود.

درب اتوماتیک شیشه ای کرو ( نیمگرد)

 

درب اتوماتیک شیشه ای کرو ( نیمگرد)

درب شیشه ای منحنی یکی از شکیل ترین نوع درب شیشه ای اتوماتیک می باشد که برای مکان و فضاهایی کاربرد دارد که از معماری خاصی برخوردارند . این درب ها همانند درب شیشه ای اسلایدینگ و درب های شیشه ای تلسکوپی شامل طرح های متنوعی بنا به خواسته ی مشتریان می باشد . یک نوع از درب شیشه ای کرو دارای ۲ لت ثابت و دو لت متحرک می باشد که همانند درب اسلایدینگ عمل کرده و در امتداد یک منحنی حرکت میکند ، نوع دیگر از درب شیشه ای کرو به این صورت است که فقط ۲ لت متحرک نصب شده ولی بدلیل مسایل زیبایی و امنیت بیشتر بهتر است که از نوع اول استفاده شود .

 
درب شیشه ای نیم گرد به دلیل نورد شدن شیشه و فریم و سیستم آن ، از قیمت به مراتب بیشتری از درب های شیشه ای اسلایدینگ برخوردار می باشد . مزیت این نوع دربها در مقدار عرض بازشوئی است که در مقایسه با دربهای شیشه ای کشوئی به خریدار ارائه میدهد ، همچنین میتوان از سقف های شیشه ای نیز در این نوع دربها استفاده نمود که نور ورودی ساختمان را به حداکثر رسانده و در زیبائی ورودی ساختمان ها نقش بسزائی دارد . درب Curve محدب به اینصورت است که قوس درب به داخل می باشد .

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ( فولدینگ )

 

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ( فولدینگ )

این دربها که دربهای اتوماتیک اتوبوسی یا آکاردئونی نیز گفته میشود جهت ورودی های بسیار کم عرض ( کمتر از ۲۰۰ سانتی متر) مورد استفاده قرار می گیرد و حدود ۹۵% عرض کل را قابل استفاده کرده و میتواند نحوه بازشدن آن به سمت داخل یا خارج ساختمان باشد. درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در حقیقت ساختاری مشابه درب اتوماتیک لولایی دارد، با این تفاوت که گویی هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و دو لنگه توسط لولا به یکدیگر متصل شده اند. قابلیت های کار این دربها متفاوت بوده که به چند مورد آن اشاره میگردد : حالت تمام باز ، حالت تمام بسته یا قفل ( حالت بسته یا قفل حالتی است که عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی نیاز نیست و با تنظیم درب تا استفاده مجدد درب بصورت قفل باقی می ماند) ، حالت نیمه باز ( حالتی مناسب برای جلوگیری از هدررفت انرژی ساختمان می باشد ، در بصورتی تنظیم می شود که با تشخیص حرکت و یا وزن ، توسط سنسور درب شیشه ای ، فقط نیمی از ورودی درب باز میشود ) ، حالت اتوماتیک ( حرکت معمول و عادی درب ) و حالت یکطرفه ( کنترل عبور ومرور از یک سمت انجام میشود که این کار با فعال کردن سنسور بخش ورود یا خروج انجام میشود ) .

 
یکی از زیباترین و کم هزینه ترین مدل های درب اتوماتیک شیشه ای که معمولا در طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود ، درب اتوماتیک شیشه ای مدل لولایی است زیرا همان درب شیشه ای سکوریت معمولی تک لنگه یا دو لنگه است که اتوماتیک شده است .یکی از ویژگی های درب شیشه ای لولائی این است که میتوان بدون نیاز به تعویض درب آن را اتوماتیک کرد و این مسئله برای ساختمان هائی که بازسازی شده اند بسیار کاربرد دارد . این دربها بصورت تک لنگه یا دولنگه عرضه میشوند و هر لنگه با یک بازوی الکترومکانیکی کار میکند . این دربها برای مکان هائی با تردد کم و یا یک طرفه مناسب بوده و استفاده از آن برای مکان های پرتردد مناسب نمی باشد . همچنین لازم بذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دارای سیستم ایمنی ضد برخورد هم می باشد که توسط این سیستم می تواند مانع در سر راه بسته شدن مسیر حرکت خود را تشخیص دهد. ضمنا درب شیشه ای لولایی قابلیت سازگاری با سیستم های کنترل تردد و ضد حریق را دارد که این خود یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع دربهای اتوماتیک می باشد. نحوه کار اپراتور این نوع درب بدین صورت است که در اپراتوری که به روی درب نصب شده است، با جمع شدن اهرم های موجود بر روی هم، درب باز شده و با باز شدن آن اهرم ها، درب بسته می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

 

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نوع پیشرفته ی دربهای اتوماتیک کشوئی می باشد . در درب شیشه ای کشویی یک لته متحرک در هر طرف از درب شیشه ای وجود دارد یعنی عابر در جلوی خود یک یا دو لته درب می بیند که به طرفین می رود ولی درب شیشه ای تلسکوپی عابر در هر سمت دو لته درب می بیند که به دو طرف متحرک هستند بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول حداقل از شش قسمت یا لته درب تشکیل می شود. معمولا یکی از لته ها در سمت راست و لته دیگر در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار می گیرد و دو لته در سمت راست روی لته ثابت راست و دو لته در سمت چپ روی لته ثابت چپ متحرک هستند. روال باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نیز بدین صورت است که درب بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب شیشه ای، لته متحرک اول که در مرکز ورودی قرار گرفته است حرکت کرده و روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی لته ثابت حرکت کرده و جمع می شوند و طبق این روال ، ورودی برای رفت و آمد افراد باز می شود. توجه داشته باشید که تفاوت عمده درب شیشه ای تلسکوپی با درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در این است که دو سوم از عرض ورودی می تواند مورد استفاده برای عبور و مرور قرار گیرد که این خود مزیتی است که باعث می شود این نوع درب برای ساختمانهایی که نیاز به ورودی بیشتر برای عبور افراد و بار دارند مناسب تر باشد. لازم بذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند به صورت سه لته نیز نصب گردد. در این حالت یک لته ثابت است و در یک سمت ورودی (راست یا چپ) نصب شده و دو لته دیگر متحرک بوده و هر دو به یک سمت و روی این لته ثابت جمع می شوند به این نوع از درب اصطلاحا درب شیشه ای تلسکوپی یک طرفه گویند. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی قابلیت کار در حالت های مختلفی را دارد که عبارتند از: حالت تمام باز( تمام عرض دهنه برای مسیر عبور و مرور استفاده میشود )، حالت تمام بسته یا قفل( عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی نیاز نبوده و با تنظیم درب میتوان تا استفاده مجدد درب را به حالت قفل نگه داشت )، حالت نیمه باز( برای جلوگیری از هدر رفت انرژی میتوان با تنظیم سنسور فقط نیمی از ورودی درب قابل استفاده باشد ) ، حالت اتوماتیک ( حرکت معمول و عادی درب ) و حالت حرکت یکطرفه ( با فعال کردن سنسور بخش خروج و یا ورود عملا عبور از یک سمت درب شیشه ای انجام خواهد شد ).

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

 

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی زاویه ای در واقع همان درب شیشه ای کشویی است که بجای حالت مستقیم ۱۸۰ درجه به حالت زاویه دار مثلا زاویه ۹۰ درجه نصب می گردد. در واقع می توانید این نوع درب شیشه ای زاویه ای را دو تا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی عادی در نظر بگیرید که به حالت زاویه دار نسبت به هم نصب شده و هر دو درب با یک اپراتور اصلی کار میکنند. در درب شیشه ای زاویه ای، لته های ثابت در طرفین و لت های متحرک در مرکز قرار داده می شوند و بگونه ای نصب می شوند که لته ها در مجاورت یکدیگر یک زاویه ایجاد می کنند البته محدودیت خاصی در این زاویه وجود ندارد، ولی به طور کلی این زاویه می تواند بین ۹۰ تا ۱۷۵ درجه باشد. چون این درب ها در نوع زاویه دار است ، بنابراین امکان کنترل و نصب حسگر خطی مستقیم وجود ندارد و به همین دلیل باید از حسگر مایکروویو برای تشخیص حرکت و موانع استفاده شود. در این نوع درب ها بدلیل زاویه دار بودن طبعا فضای کمتری به نسبت درب کشویی عادی خطی اشغال شده که این خود یکی از محاسن این نوع درب ها می باشد. بنابراین درب های شیشه ای مثلثی برای ورودی ساختمانهایی که با کمبود فضا مواجه اند و یا ورودی ساختمان هایی که در کنج یا زاویه قرار دارند بسیار مناسب است. البته می توان از این نوع درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان هایی که معماری آن ها بصورتی انجام شده که زاویه های متعددی دارند و یا ساختمانهایی که نیاز به ایجاد تنوع و زیبایی بسیار مدرن و چشم گیر دارند استفاده نمود. همچنین درب شیشه ای زاویه ای می تواند از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخل ساختمان نیز جلوگیری کنند و ضمنا زاویه و جهت باز شدن درب نیز این قابلیت را دارد که با توجه به نوع ساختمان و ویژگی های خاص آن به داخل یا خارج از ساختمان انجام شود.

 

درب اتوماتیک شیشه ای دارای خصوصیات و مزایای زیادی است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:
 
  • نصب آسان و تنظیمات پیشرفته درب شیشه ای
  • امکان تغییر مدت زمان باز ماندن یا بسته ماندن درب شیشه ای تاشو
  • باکس کنترل تنظیمات پیشرفته و مونیتور برای نمایش خطاها
  • دارای قابلیت قفل امنیتی برای کنترل پنل دستگاه
  • خلاص کن دستی با حالت استفاده از داخل و خارج درب
  • دارای قابلیت قفل حفاظتی در شب
  • سیستم دیجیتالی که می تواند با سیستم ساختمان هوشمند BMS ارتباط برقرار کند
  • وجود انواع برندهای معتبر در تولید موتور درب شیشه ای تاشو
  • دارا بودن هنگرهای ضد سایش برای بیشتر شدن عمر درب شیشه ای تاشو
  • دارا بودن سیستم هوشمند تشخیص موانع و افراد در هنگام عبور
  • سیستم کاملا ماژولار و دیجیتالی و تنظیمات جامع
  • دارای قابلیت تنظیم دقیق سرعت باز شدن و بسته شدن درب
  • دارای شارژر و باطری اضطراری برای استفاده در زمان قطع برق
  • قابلیت انکدر Encoder در موتور درب شیشه ای تاشو برای ایجاد امنیت بیشتر اشخاص در هنگام برخورد با درب
  • بدون نیازی به استابلایزر و کاملا مقاوم در برابر نوسانات برق شهر
  • دستگاه مجهز به نوار لاستیکی بین کاور و اپراتور می باشد که برای جلوگیری از لرزش و صدا کاربرد دارد
  • دارای کاور مخصوص دو طرفه
  • اتصال به قفل الکتریکی دولنگه برای ایجاد کردن امنیت بیشتر
  • دارای سنسورهای مایکروویو برای تشخیص افراد و موانع با قابلیت تنظیم دقیق
  • دارای طراحی زیبا و همچنین داشتن طرحهای مختلف و اشغال کمترین فضا جهت نصب دستگاه درب شیشه ای تاشو
  • وجود قطعات با بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی
  • قطعات درب اتوماتیک شیشه ای به دو بخش الکتریکی و مکانیکی تقسیم می شوند :

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------

الف - قطعات الکتریکی درب شیشه ای:
اپراتور درب شیشه ای: مجموعه ای از قطعات مکانیکی و الکتریکی که در بالای درب شیشه ای است و باعث حرکت و فرمانهای درب می شود.
کنترل باکس: کنترل باکس یا مرکز کنترل مدار فرمان که تمامی دستورات را بوسیله ریموت یا کی پد دیجیتال یا سلکتوری و چشم های IN DOOR و OUT DOOR دریافت و به موتور انتقال میدهد .کنترل باکس دارای یک صفحه کلید دستی یا دیجیتال و یا ولومی است که تنظیماتی مانند میزان بازشو ،سرعت بازشدن ،سرعت بسته شدن ،مدت زمان باز ماندن و . . . را دریافت و در حافظه خود به صورت دایم ثبت میکند .
کلید تعیین وضعیت: این قطعه وضعیت های مختلف حرکتی و غیرحرکتی را برای اپراتور سیستم تعیین می کند.
چشمی و سنسور : دو نوع مختلف با استفاده های متفاوت دارد : چشم BA که به کله عقابی معروف است و عملکردی دایره شکل دارد . نوع دوم سنسور چشم پرده ای است که قیمتی به مراتب بالاتر از BA دارد البته بخاطر عملکرد منحصر به فرد خود که همانطور که از نامش پیداست به صورت خطی عمل میکند و همین نوع عملکرد چشم پرده ای باعث چلوگیری از باز شدن بیهوده متعدد و کمترین هدر رفت انرژی در درب اتوماتیک میشود .
قطعات مکانیکی درب شیشه ای:
ریل : که از جنس آلومینیوم سخت و با مقطع ضد سایش و در بر گیرنده تمامی قطعات درب اتوماتیک است . ریل معمولا با رنگ آنادایز (نقره ای) عرضه میشود ولی برحسب سلیقه کارفرما میتوان با تغییر رنگ کوره ای ،آن را با نما و محیط هم سو کرد .
کاور: تمامی قطعات درب اتوماتیک در آخر بوسیله یک کاور هم رنگ پوشیده میشوند که این کار خود چند دلیل دارد :حفظ ظاهر و کامل کردن زیبایی درب شیشه ای اتوماتیک از دید بیننده و دومین عامل حفاظت از قطعات درب اتوماتیک در برابر ضربه ، گرد و خاک ، سرقت و . . .
موتور درب شیشه ای:بخش ایجاد نیروی محرکه برای حرکت لته های درب شیشه ای است و دو مارک دانکر و براشلس آلمان از معروفترین مارک ها هستند.موتورهای درب اتوماتیک در دو نوع انکودر دار و ساده در دسترس هستند .
فولی هرزگرد: برای حرکت تسمه این قطعه ضروری است و نقطه مقابل موتور و در دیگر طرف ریل بسته میشود دور رفت و برگشت موتور و هنگرها را بوسیله تسمه کامل میکند . هرزگرد دارای یک پیچ ریگلاژ است که به واسطه آن میتوان میزان آزاد بودن تسمه را کنترل کرد .
تسمه: برای انتقال نیروی حرکتی موتور به فلکه و سپس حرکت درب ها است.
تسمه گیر: این قطعه برای اتصال تسمه به هنگرها می باشد.
بست یا براکت تسمه گیر: این قطعه یک واسط بین تسمه و تسمه گیر می باشد.
قفل مگنت درب: برای قفل کردن لته های درب در هنگام بسته بودن کامل می باشد.
شیشه سکوریت: در هر درب شیشه ای از شیشه سکوریت ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر نشکن و کاملا شفاف استفاده میشود .شیشه سکوریت استفاده شده در درب شیشه ای اتوماتیک با آلومینیوم فریم و یا قاب گرفته میشود .
فریم دور شیشه ها نیز در رنگهای متعددی تولید و به عرصه ظهور میرسند که غالبا رنگ سفید بیشترین استفاده را دارد .
فریم ها: برای قاب فریم دور شیشه سکوریت و نگهدارنده شیشه کاربرد دارد .رنگهای فریم عبارتند : نقره ای ،دودی ،شامپاینی ،قرمز و . . .البته در مکان هایی مثل نمایشگاه، لابی ،هتل و … که دکوراتیو می باشند از فریم استیل طلایی ویا فریم نقره ای آیینه ای و گاهی خشدار نیز استفاده می شود .
لاستیک دور شیشه: برای محافظت شیشه از ضربه خوردن توسط فریم های دور آن است.
لاستیک بین درب ها: برای جلوگیری از ایجاد صدا هنگام بسته شدن درب ها
هنگر: یا غلتکها که وظیفه نگه داشتن لت های متحرک شیشه ای را دارند که بوسیله تسمه دنده شانه ای به موتور متصل و با توجه به حرکت موتور لت ها را به حرکت در می آورند .

نحوه کارکردن درب اتوماتیک شیشه ای 

باز و بسته شدن درب اتوماتیک با کمک شناسائی به موقع چشم های الکترونیکی است که بر روی این دربها استفاده میشود ، انواع چشم هائی که بر روی این درب استفاده میشود را در بخش بعدی بیشتر خواهیم شناخت :

سنسورهای چشمی و حرکتی

بیشتر دربها با دو نوع سنسورهای چشمی یا سنسورهای تشخیص حرکت کار می کنند، این سنسورها که در دو طرف درب قرار می گیرند با شناسایی افراد، مکانیزم باز و بسته کردن درب را انجام می دهند.در این نوع سنسورها، حرکت توسط یک پرتو مایکروویو ۱۰٫۵ گیگاهرتز و توسط آنتنی که بر روی هر درب اتوماتیک و در جهت رو به پایین و به سمت خارج نصب میشود، شناسایی میشود. این سنسور کاملا کارآمد است ولی یک نقطه ضعف عمده دارد؛ این سنسورها فقط میتوانند حرکت را تشخیص دهند. بنابراین فردی که ایستاده و یا فرد سالخورده ای که بسیار آرام راه میرود ممکن است توسط سنسور شناسایی نشود و میتواند به حادثه منجر شود.

سنسور فشار

یکی دیگر از انواع سنسور درب  اتوماتیک سنسور فشار است. این حسگرها با اعمال فشار به آنها فعال می شوند. این نوع دربها با استفاده از یک منطقه بزرگ که در جلو و پشت و درب قرار می گیرد بعنوان یک مقیاس وزن عمل می کنند و اگر وزنی بیش از حد وزن مجاز روی سنسورها قرار گیرد درب باز می شود. همچنین سنسورهای فشار می توانند بعنوان سنسور ثانویه در درب اتوماتیک مورد استفاده قرار گیرند به نحوی که اگر سنسور اولیه آسیب ببیند سنسور فشار فعال می شود.

سنسور مادون قرمز

نوع دیگر سنسورها سنسور مادون قرمز است.سنسور مادون قرمز با استفاده از فن آوری مادون قرمز برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرد این سنسورها قادر به تشخیص تغییر درجه حرارت نیز می باشند و وقتی دمایی نزدیک به دمای بدن یک انسان را حس می کنند درب را باز می کنند، سنسورهای مادون قرمز معمولا بعنوان حسگر اولیه در سیستم دربهای اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند.

درب اتوماتیک واقعا چطور باز میشود؟

پس از اینکه سنسورها حضور فردی را تشخیص میدهند، کار باز و بسته شدن درب اتوماتیک شروع میشود. سنسورها به یک سری درایو الکترونیکی متصل هستند که از طریق یک درایو کمکی و یا چرخ دندانه دار به پانلهای درب اتوماتیک متصل میشوند. درایو کمکی توسط تسمه های لاستیکی، عملیات باز و بسته شدن و حرکت درب اتوماتیک را تنظیم میکنند.

-------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 17:23

 

درب و پنجره یکی از مهم ترین اجزای مورد استفاده در نمای ساختمان ها به منظور انتقال نور به محیط داخلی می باشد. طراحان درب و پنجره با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه به طراحی درب و پنجره می پردازند تا بتوانند شرایط مورد نیاز برای رفاه و آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم نمایند. با رشد و گسترش نقش اینترنت در روش های تبلیغاتی تغییرات چشمگیری ایجاد شده است. طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران یکی از بهترین راه های آشنایی کاربران با کسب و کار شماست. با طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران کاربران شما می توانند با اطمینان بیشتری به خرید از طراحی سایت شما اقدام نمایند.

طراحی نرم افزار

امکانات موجود در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران عبارتند از:

  • امکان ثبت رزومه کاری در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه پیوندهای سایت در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت دسته بندی ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه سوالات متداول در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان عضویت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

و هزاران امکانات دیگر…

سئو در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

سئو یکی از نکات فنی مهم در طراحی سایت است. با سئو طراحی سایت شما در کلمات کلیدی مشابه بهینه سازی شده و با قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو به کاربران بیشتری پیشنهاد می گردد. سئو به طراحی سایت شما در افزایش تعداد بازدید کنندگان و افزایش سودآوری کمک شایانی می نماید. افزایش اعتبار طراحی سایت در نونگار را مطالعه نمایید.

طراحی سایت درب و پنجره

با وارد شدن تقریبا تمامی مشاغل در فضای مجازی کاربران می توانند بدون صرف وقت و هزینه ی زیاد و با سرعت بالایی نیازهای خود را برآورده سازند. سازندگان درب و پنجره نیز با داشتن یک طراحی سایت درب و پنجره می توانند برای مشتریان خود که بخش زیادی از آن را سازندگان ساختمان ها تشکیل می دهد امکان یک خرید راحت را فراهم نمایند. با طراحی سایت درب و پنجره می توانید به سازندگان ساختمان ها با ارائه تصاویر و مطالب متناسب با هر تصویر در انتخاب درست یاری رسانید.

برخی از امکانات و ویژگی های مهم در طراحی سایت درب و پنجره عبارتند از:

  • امکان طراحی قالب زیبا و متناسب با زمینه ی کاری در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان گالری تصاویر از انواع درب و پنجره و درج اطلاعات مربوط به هر تصویر در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج تعرفه مربوط به آن ها در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ثبت سفارش و پیگیری سفارش ثبت شده در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ارائه طراح های تخفیفی به مشتریان ثابت در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج بنرهای تبلیغاتی در طراحی سایت درب و پنجره
    و...

طراحی سایت تخصصی درب و پنجره

طراحی سایت درب و پنجره باید به صورت تخصصی انجام شود بنابراین طراحی تخصصی نیازمند شرکت طراحی متخصص در این زمینه می باشد. انتخاب درست از شرکت طراحی سایت بیانگر حرفه ای بودن کسب و کار شماست و از آن جایی که برای هر کسب و کاری فقط یک طراحی سایت مورد نیاز می باشد ما به شما شرکت نونگار پردازش که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت می باشد را پیشنهاد می کنیم. شرکت نونگار پردازش با تیم متخصص خود به طراحی تخصصی سایت درب و پنجره شما می پردازد و موجب توسعه ی کسب و کار شما می گردد. شرکت نونگار پردازش با طرحی سایت درب و پنجره براساس رعایت قواعد و استانداردها، سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو و... شما را یکه تاز بازار بزرگ مجازی در میان رقبا می گرداند.

 


 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 248 تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 14:41

 

چگونه از وب سایت خود برای ارتباط با مشتریان استفاده کنیم؟

برای ایجاد رابطه قوی و جادویی با مشتریان باید از روش های مختلف بهره ببریم. این که بتوانیم با مشتریان رابطه فوق العاده و ایده آل داشته باشیم کاری بسیار آسان می باشد،‌ اما خبره شدن در آن به تلاش واقعی نیاز دارد.شما می توانید با کارکردن بر روی برخی ویژگی ها در این بخش خبره شوید. منظور از خبره شدن ، بدست آوردن مهارت ایجاد ارتباط با مشتری است.شما صاحب هر نوع کسب و کاری باشید نیاز به این مهارت دارید، حال اگر کسب و کار شما توسط  یک وب سایت به دیگران عرضه میشود و مردم از صفحه یک وب سایت و درگاه اینترنتی شما را مورد بررسی قرار میدهند کار شما بسی سخت تر است. چون در فضای سنتی مخاطب شما را می بیند و ارتباط موثری برقرار میشود به دلایل روانشاسی ، اما در وب و اینترنت ارتباط و حفظ ارتباط کمی سخت تر است .
قطعا شما یک وب سایت که راه اندازی میکنید تمامی کارهای مهم را انجام نداده اید بلکه این وب سایت دروازه ایی است برای تعامل شما و مخاطبی که تبدیل به مشتری شود و حفظ کزدن این مشتری و تبدیل آن به مشتری وفادار واقعا مهارت ورزی و پیگیری میخواهد. در این مقاله روش هایی را متذکر میشویم که وب سایت شما را از حالت سکون و رخوت نجات دهیم، شاید مواردی که در ادامه میگوییم جرقه ایی باشد در ذهن شما برای اینکه تصمیم بگیرید ارتباط وب سایت خود را با مشتریان افزایش دهید. ما تصور میکنیم شما در حال حاضر صاحب وب سایتی هستید که کسب و کارتان را در آن منتشر کردید و مایل هستید خود را به دیگران معرفی کنید و مراحل اولیه عملا انجام شده.                                                 

ظهوری خلاقانه

در درجه اول وقتی کاربران وارد یک سایتی میشوند باید نقطه ایی خیره کننده در ذهن آن ها نقش ببنند که آن صفحه را نبنند و سراغ پیج دیگری بروند. باید طراحی وب سایت شما جلب توجه کند، طرحی زیبا داشته باشد. به گرافیک اولیه وب سایت خود توجه کنید.

نظم و ارتباطات

زمانی که کاربر وارد سایتی میشود نباد زیاد به دنبال مقصد بگردد، مسیر را برای کاربر راحت کنید و بدانید مثلا یک کاربر برای ارتباط با شما نباید سایتتان را زیر و رو کند، بلکه بصورت شفاف پل ارتباطی شما و کاربر باید واضح و کوتاه و مشخص باشد.

لینک هایی بدون سرمقصد

بدترین اتفاق میتواند این باشد که دگمه ایی را در سایت تان قرار دهید ولی لینک مشخصی نداشته باشد ، عملا بدون کاربرد باشد.مثلا روی صفحه محصولات ویژه کلیک میکنید اما هیچ اتفاقی نمی افتد.حس بد و اعتبار کمی را برای شما در مخاطب بوجود مب آورد.

شفاف سازی

در توضیحات محصولات و خدمات خود شفاف سازی کنید سعی کنید تمامی اطلاعات صادقانه باشد و به دور از هرگونه بزرگ نمایی آن را ارائه دهید. مثلا اگر فروش یک کیف را دارید عکسی واقعی از محصول خود با مشخصات مقیاس و جنس قرار دهید نه عکسی مشابه.

بازاریابی محتوایی را به یاد بیاورید

متناسب با محصول و خدماتی که دارید تولید محتوای مناسب داشته باشید، این کار باعث میشود در جستجو ها در پیش چشم مشتری بیایید. بازاریابی محتوا یکی از روش های نوین بازاریابی در دنیای امروز محسوب می شود و با تولید محتوای مناسب برای کاربران می توانید اعتماد آنها را به سمت خود جلب نمایید و برند خود را تثبیت کنید. مقالات وب24 در مورد بازاریابی محتوا را می توانید در بخش بازاریابی محتوا مطالعه نمایید.

تعاملات تشویقی و تخفیفی

بسیاری از وب سایت های فروش، برای مشتریان  خود تخفیف و پاداش قرار میدهند این کار میتواند در خرید اول اتفاق بیفتد یا روش های دیگری داشته باشد، اما مطمئنا هر عامل تشویقی می تواند به فروش شما کمک زیادی بکند. سعی کنید از عواملی برای تشویق و تخفیف استفاده نمایید که با مخاطب شما همخوانی دارد.

اطلاعات مخاطب

همیشه اطلاعات افرادی که وارد وب سایت شما می شوند را بگیرید و حفظ کنید. مانند ایمیل یا شماره تماس. فستیوال ها و اطلاعیه ها را به آن ها بفرستید و با آنها ارتباط مستمر برقرار نمایید.

شبکه های اجتماعی

از شبکه های اجتماعی برای ارتباطات و تعاملات با مشتریان طبق اصول خاصی استفاده کنید و آن ها را به وب ساتتان هدایت کنید. 

مشاوره دهید

برای محصول و خدمت خود همیشه به مشتری اینترنتی امکان مشاوره دهید و این قسمت را واضح در دید مشتری و کاربران قرار دهید تا احساس خوشایندی داشته باشند و با شما ارتباط برقرار کنند و سعی کنید همواره پاسخ ها را به موقع بدهید.

ایجاد عکس العمل در مشتری

هر صفحه ایی که تولید میکنید و برای آن زحمت می کشید آن را همان طور بدون کاربرد منتشر نکنید مثلا اگر در حال معرفی محصولات هستید ما بین آن یک محصول ویژه را با تخفیف لینک دهید تا کاربر عکسالعمل نشان دهد و روی آن کلیک کند ،ذاین کار شاید سبب خرید شود
در مقالات آینده سعی بر آن داریم که تبدیل کاربر به مشتری  و مشتری را به مشتری وفادار ارائه دهیم . با نظراتتان ما را جهت ارتقاء همراهی کنید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 238 تاريخ : دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت: 18:26

 

 

بازاریابی چریکی و کاربرد آن در فضای آنلاین

همیشه بازاریابی درگاهی به سمت مشتری است، یعنی بازاریاب تلاش میکند به هر روشی که می تواند مخاطب خود را به مشتری تبدیل کند. در حوزه بازاریابی، روش های متنوعی وجود دارد که باعث تحریک شدن مشتریان می شود. در مقالات قبل در مورد بازاریابی محتوایی صحبت کردیم و اصولی که باید در آن رعایت کنید. در روش های مورد نظر در حوزه بازاریابی، و انواع آن قطعا به وب و آنلاین مارکتینگ بر نمی گردد. بلکه این روش ها در هر نوع تبدیل مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. ما به لحاظ اینکه تخصصی در حوزه آنلاین مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی مشغول به فعالیت هستیم،مایلیم مخاطبان خود را با اصول و قواعد این دسته بیشتر آشنا کنیم.
در ابتدا به تعریف بازاریابی چریکی یا پارتیزانی میپردازیم، سپس کاربرد و اصول آن را توضیح میدهیم.
در تعریفی بسیار کوتاه و مختصر، بازاریابی چریکی یعنی کسب بیشترین نتیجه با بکارگیری کمترین منابع. تا به حال شنیده اید که بهترین طراحان معماری کسانی هستند که از کمترین فضای ممکن ، فضایی با قابلیت و کاربرد فراوان می سازند. در بازاریابی چریکی یا کسب سود زیاد با بودجه ای کم باید کاری کرد که مخاطب بتواند تمام حس های یک مشتری بالفعل را بگیرد. این روش اولین بار توسط جِی " کُنراد لِوینسون"در کتاب خودش با نام بازاریابی چریکی که در سال ۱۹۸۴ (تقریبا ۳۲ سال قبل) چاپ و منتشر شد به همگان معرفی شد.

تعریف بازاریابی چریکی(Guerrilla Marketing)

عبارت بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی اولین بار توسط جی کنراد لوینسون در سال 1984 مطرح گردید. بازاریابی چریکی با عناوین دیگری مثل بازاریابی پنهان، افراطی، بازاریابی نامتعارف نیز شناخته می شود. بازاریابی چریکی به کارگیری روش های نامنظم و نامتعارف برای بازاریابی با هزینه کم اطلاق می گردد. بازاریابی چریکی بر تکنیک هایی مانند روابط خوب، خلاقیت و رضایت تاکید دارد. یک بازاریاب خوب پارتیزانی روابط موجود را بخوبی شناخته و پتانسل های آن را بخوبی درک کرده. در واقع می توان گفت در بازاریابی پارتیزانی روابط اصل اساسی موفقیت به شمار می رود. این روابط در سه دسته کلی قرار می گیرند:

  • روابط با مشتری: در واقع به هر عامل تأثیرگذار بر جذب مشتری و تأثیرگذاری بر آن را دربر میگیرد. به طول مثال اگر نوشتن یک نامه تأثیر بیشتری را بر مشتری می گذارد از آن به جای تماس تلفنی استفاده گردد.
  • روابط با رقبا: در بازاریابی پارتیزانی به رقبا به عنوان همکار و شریک کاری خوب می نگرند و درصدد تا با استفاده از رقبا کسب و کار خود را رونق ببخشند.
  • روابط با همکاران: شما باید هر یک از کارکنان شرکت را بازاریابان خود بدانید و از روابط آنان با دیگر افرادی که با شرکت در ارتباط هستند در اطلاع باشید.

مشخصات بازاریابی پارتیزانی

  1. بازاریابی پارتیزانی براساس درون گرایی عمل میکند و مطابق با میل و روان انسان رفتار میکند.
  2. در بازاریابی پارتیزانی تعداد روابط دارای اهمیت است.
  3. در بازاریابی پارتیزانی بر روی جامعه بزرگتر تمرکز می کند و بر مخاطبین هدف خود تمرکز میکند.
  4. بازاریابی پارتیزانی بر سه اصل تاکید دارد: ایجاد روابط جدید، افزایش تعداد روابط،  افزایش حجم معاملات.
  5. به رقیبان به عنوان همکار خود می نگرد.
  6. بازاریابی پارتیزانی بر عوامل مختلفی تاکید دارد که این عوامل بر یکدیگر تاثیر می گذارند.
  7. از خلاقیت در تکنولوژی به عنوان ابزار کاری مهم بهره می گیرد.
  8. پیام های بازرگانی بر روی گروه کوچکی از افراد تکیه دارد.

بازاریابی چریکی آنلاین

برای بازاریابی پارتیزاین آنلاین ما به چند مورد در ادامه اشاره خواهیم کرد:
1. عضو لینکدین شوید
لینکدین یک شبکه حرفه ای برای انواع کسب و کارهاست. با عضویت در این شبکه باعث می شود بیشتر شناخته شوید و با ایجاد گروه ها یک منبع درآمد جداگانه برای خود بسازید.
2. عرضه محصولات به صورت رایگان
شما برای معرفی بهتر محصولات خود می توانید آن را به صورت رایگان توزیع کنید. این حرکت شما باعث می شود که از شما خاطره خوشی در ذهن مخاطب باقی بماند. شما در حین توزیع رایگان محصولات می توانید شماره های مخاطبین را جمع آوری کرده و برای تبلیغات بعدی از آنها استفاده کنید.
3. تبلیغات ویدئویی
در دنیای امروز لذت دیدن فیلم برای مردم بیشتر از خواندن مطلب می باشد. ویدئوهای سرگرم کننده، جذاب و در عین حال بیان کننده تبلیغ شما باشد را بسازید.
4. متفاوت باشید
انسان ها از کارهای خلاقانه و ابتکاری لذت می برند. خلاقیت در سایت شما باعث می شود که دوباره مخاطبان به سایت شما برگردند.

انواع بازاریابی چریکی :

  • محیطی
  • کمینی مخفی
  • ویروسی
  • بازاریابی خیابانی

نکات کلیدی و مهم  جِی کُنراد لِوینسون درباره بازاریابی چریکی از گزیده کتاب ایشان :

  • جوهر و روح بازاریابی چریکی عبارت است از رسیدن به هدف های متعارف (مثل سود و لذت) با استفاده از روش های غیرمتعارف (مثل سرمایه گذاری انرژی به جای پول)
  • امروزه دیگر هدف تبلیغات، فروش نیست. هدف تبلیغات این است که مردم را به وب‌سایت تان جذب کنید و وب سایت تان است که باید خریداران را به خرید محصول یا خدمات شما ترغیب کند. این موضوع قدرت تبلیغات را کم نمی‌کند، زیاد می کند!
  • آدم ها فرق بین شخص بخشنده و شخص دندان گرد و خسیس را میفهمند! بازاریابان چریکی خیلی بخشنده هستند.
  • قوی‌ترین غریزه در ذهن یک بازاریاب چریک، یک تاجر چریک یا یک کارآفرین چریک، تفکر یاد گرفتن مداوم است.
  • تعهد نسبت به یک برنامه بازاریابی، باعث موفقیت بازاریابی شما می شود.

تاکید بازاریابی چریکی یا پارتیزانی این است که سرمایه گذاری اصلی شما باید زمان، انرژی، ابتکار و خلاقیت باشد و موارد مالی و پول های کلان در زمینه تبلیغات شاید گزینه های بعدی روی میز باشد.
در روش بازاریابی سنتی بیشتر به میزان فروش تأکید میکنیم، اما بازاریابی چریکی بیشتر بر سود تمرکز و فوکاس می کنیم.  یعنی مهم نیست که چقدر می‌فروشید بلکه این مهم هست که از هر فروش چقدر سود می‌کنید!در اینجا گاهی چند دیدگاه بوجود میآید،مثلا روش فروش بازار چین که میبینید به شدت تمام ایران را در برگرفته و همه اجناس در محصولاتشان به تیراژ بالا بفور پیدا میشود.چین محصولات خود را با تیراژ بالا و سود کم اما در همه بازارها بفروش میرساند .
مثالی در این باب میزنم تا برای شما مساله قابل درک باشد. چندی پیش دستکشی برای شستشوی ظروف خریداری کردم، از مارک آن اسم نمی برم فقط میگویم دستکش ایرانی بود. شما به هر فروشگاه و هایپرمارکتی مراجعه کنید این دستکش یک مدل تولید دارد و از یک جنس است وشما حق انتخاب ندارید.در چند قدم آن سمت تر فروشگاهی بود که تماما محصولات چین را ارائه میکرد فروشگاه آنقدر شلوغ بود که از دور جلب توجه میکرد . داخل آن شدم و به رگالی از دستکش ها برخوردم، شاید ده مدل با سلایق مختلف و مدل های گوناگون مناسب با دست وجود داشت، مطمئنا آن را انتخاب کردم و خریدم و به جرات میتوانم بگویم از خریدم راضی هستم و مایلم باز هم برای اطرافیانم آن را توصیه کنم. دراین مورد هزینه کمتری پرداختم اما جنس مورد رضایتمندی گرفتم. در این مثال سود کم ، مشتری راضی و محصول با خلاقیت وجود داشت آنچه که ما در بازاریابی چریکی مد نظرمان است.

هزینه جذب مشتریان جدید بسیار بیشتر از حفظ مشتریان قدیمی هست و بازاریابی چریکی هم بر همین اصل تاکید داره، یعنی بیشتر تمرکز در بازاریابی چریکی بر این هست که اگر مشتریانی پیدا کردید سعی کنید فروش هایی دوباره و دوباره به آن ها داشته باشید، سعی کنید باز هم بیشتر بفروشید و فروش های بزرگ تری به آن ها داشته باشید. در نتیجه اگر محصولات و خدمات شما برای مشتریان مفید بوده باشه و ز روند کار شما و خرید رضایت داشته باشند و لذت برده باشند، برای شما به صورت رایگان بازاریابی انجام میدهند و کسب و کار فیزیکی یا اینترنتی شما به دیگران معرفی میکنند.
در نوع محیطی بازاریابی چریکی برای جذب مخاطب میتوانیم از روش های خلاقانه استفاده کنیم که شما در تصاویر زیر میتوانید آن را ببینید.

                             بازاریابی چریکی - نمونه بازاریابی چریکی

 

این نوع بازاریابی را برای افرادی توصیه میکنیم که کسب و کار خود را تازه راه انداخته اند و می خواهند با هزینه ها و بودجه کم، مشتری را جذب کنند و سود بالا داشته باشند. در فضای آنلاین روش های متعددی است که میتوانیم کار خود را به دیگران معرفی کنیم و همچنین خلاقیت را در آن روش ها منظور کنیم.

روش های حضور در فضای آنلاین با بازاریابی چریکی :

  • استفاده از شبکه های اجتماعی معتبر و معرفی شغل خود
  • ارسال پیام های ایمیلی به مناسبت ها
  • عرضه محصولات با ضمانت مرجوعی و تحویل در محل
  • پشتیبانی خدمات قابل ارائه
  • خلاقیت در نوع ارتباطات و موارد بصری و قابل سرویس برای مشتریان

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت: 18:24

لیست بهترین صفحات طراحی سایت مشاغل مختلف.  با کلیک بر روی هر ریک از موضوعات زیر می توانید جزییات بسیار مفیدی برای طراحی سایت شغل خود بدست آورید.

 

  1. طراحی سایت موزیک
  2. طراحی سایت تبلیغاتی
  3. طراحی سایت نیازمندی
  4. طراحی سایت خودرو
  5. طراحی سایت بیمه
  6. طراحی سایت آموزشی
  7. طراحی سایت دکوراسیون
  8. طراحی سایت کلینیک
  9. طراحی سایت پزشکی
  10. طراحی سایت خبری
  11. طراحی سایت ترجمه
  12. طراحی سایت اداری
  13. طراحی سایت  طلا
  14. طراحی سایت املاک
  15. طراحی سایت ورزشی
  16. طراحی سایت نوبت دهی
  17. طراحی سایت صنعتی
  18. طراحی سایت هتل
  19. طراحی سایت رستوران
  20. طراحی سایت تجاری
  21. طراحی سایت آرایشی
  22. طراحی سایت دانلود
  23. طراحی سایت فیلم

 

 

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : moji بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 7 بهمن 1398 ساعت: 18:24